نجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر نظر انجمن ادبی کانون به شکل تخصصی به شناخت و پرورش استعدادهای این حوزه می‌‍‌‌‌پردازد و با برنامه‌های گوناگون، در جهت جذب و پرورش استعدادهای برتر حوزه شعر، فعالیت دارد. در حال حاضر 77انجمن شعر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است که بیش از 1500 عضو دارد و زیر نظر اساتید کانون و چهره‌های شاخص ادبیات کشور فعالیت می‌‌کنند.

انجمن شاعران نوجوان، ماهانه به آموزش اصول شعرسرایی، آشنایی با متون کهن، برگزاری جلسات نقد، دیدار با شعرای نامی کشور می‌پردازد و اعضای نوجوان و ارشد این انجمن‌ها زیر نظر اساتید شاخص اقدام به تولید آثار فاخر میکنند.

  • 1402/04/19 - 11:15
  • تعداد بازدید: 138
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در تبریز برگزار شد:

نشست تخصصی "نگاهی به قصه‌های دیروز و امروز" با حضور عبدالمجید نجفی

نشست تخصصی بررسی "نگاهی به قصه‌های دیروز و امروز" با حضور عبدالمجید نجفی در مرکز شماره ۲ کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی،‌ این برنامه ادبی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و با حضور جمعی از نوجوانان عضو انجمن ادبی در مرکز شماره ۲ تبریز اجرا شد.

شیوه‌های بازنویسی متون کهن و قصه‌های قدیمی مهمترین محور این نشست بود که به صورت کارگاهی برگزار و طی آن عبدالمجید نجفی نکاتی در این خصوص ارائه و به سوالات حاضران پاسخ داد.

در این جلسه علی بینش مدیر کل کانون آذربایجان شرقی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آذریزدی، تنوع برنامه‌های ادبی در تابستان سال جاری را یکی از اولویت‌های کانون برای نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی و شعر عنوان کرد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت