نجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر نظر انجمن ادبی کانون به شکل تخصصی به شناخت و پرورش استعدادهای این حوزه می‌‍‌‌‌پردازد و با برنامه‌های گوناگون، در جهت جذب و پرورش استعدادهای برتر حوزه شعر، فعالیت دارد. در حال حاضر 77انجمن شعر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است که بیش از 1500 عضو دارد و زیر نظر اساتید کانون و چهره‌های شاخص ادبیات کشور فعالیت می‌‌کنند.

انجمن شاعران نوجوان، ماهانه به آموزش اصول شعرسرایی، آشنایی با متون کهن، برگزاری جلسات نقد، دیدار با شعرای نامی کشور می‌پردازد و اعضای نوجوان و ارشد این انجمن‌ها زیر نظر اساتید شاخص اقدام به تولید آثار فاخر میکنند.

  • 1400/12/23 - 08:04
  • تعداد بازدید: 168
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در قالب نشست ویژه انجمن ادبی شعر شهریار برگزار شد:

بزرگداشت حکیم نظامی با حضور شاعران نوجوان

نشست ویژه انجمن ادبی شعر شهریار کانون آذربایجان شرقی با قرائت آثار شاعران نوجوان استان در بزرگداشت حکیم نظامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست ادبی که به صورت مجازی برگزار شد سولماز صادق‌زاده شاعر و پژوهشگر شعر در خصوص ابعاد شخصیت و شعر حکیم نظامی گنجوی با نوجوانان شرکت کننده در این جلسه ادبی گفتگو کرد و به پرسش‌های آنان در این خصوص پاسخ داد.

قرائت آثار ادبی و نقد و تحلیل اشعار قرائت شده از برنامه‌های این جلسه بود که همزمان با آئین‌های بزرگداشت حکیم نظامی شاعر پرآوازه ادبیات فارسی در استان آذربایجان شرقی اجرا شد.

انجمن‌های ادبی شعر و داستان شهریار با حضور نوجوانان شاعر و نویسنده منتخب استان به همت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با هدف معرفی استعدادهای برتر در زمینه شعر و داستان تشکیل شده است.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت