عنوان خدمت:

امانت کتاب به اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

   شناسه خدمت :

17022265100

   نوع خدمت :

G2C/غیر الکترونیکی

   شرح خدمت :

کودکان و نوجوانان سراسر کشور می توانند با عضویت در کانون از خدمت امانت کتاب استفاده کنند.

   مدارک مورد نیاز :

کد ملی- یک قطعه عکس - هزینه ثبت‌نام- همراه داشتن آدرس محل سکونت و شماره تماس

  مراحل گردش کار :

مراجعه به مرکز فرهنگی هنری، نزدیک محل سکونت - ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام- ثبت نام و دریافت کارت عضویت یک‌ساله

   واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان ونوجوانان 6 تا 16 سال

  جزئیات خدمت:

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

5 دقیقه

ساعات ارائه خدمت

ساعت 8 صبح الی 14

تعداد بار مراجعه حضوری

سه روز در هفته (یک روز در میان)

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

تنها یک‌باردر زمان ثبت نام در مرکز هزینه پرداخت می‌شود.نسبت به ویژگی مرکز هزینه متفاوت است.

   نحوه دسترسی به خدمت:

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

 ندارد

پست الکترونیک:

farhangi@kpf.ir

تلفن گویا یا مرکز تماس:

 021-88971203

مسئول اصلی ارائه خدمت:

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت:

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1402/05/07 - 08:36
  • تعداد بازدید: 113
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
در بازدید مدیرعامل کانون پرورش فکری از کانون شهرستان بناب مطرح شد؛

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

حامد علامتی، مدیرعامل کانون به همراه نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان از کانون بناب بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامد علامتی مدیرعامل کانون به همراه حجت‌الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و لعلی فرماندار این شهرستان از کانون بناب بازدید و در جلسه‌ای که در آن رئیس آموزش‌ و پرورش بناب نیز حضور داشت در خصوص توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون بناب بحث و تبادل نظر کردند.

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضا و مربیان مرکز بناب از شور و شوق و فضای صمیمی مرکز که لازمه پویایی و تحرک مراکز کانون است، اظهار خرسندی و از همکاران کانون بناب قدردانی کرد، وی با بیان این که حوزه فرهنگ، حوزه فعال و اثرگذار و در عین حال در مقایسه با سایر حوزه‌ها مظلوم است، تصریح کرد: باید به این نکته اساسی هم توجه کنیم که امثال شهید سلیمانی‌ها از حوزه فرهنگ برخاسته و به‌عنوان الگو به جامعه معرفی شده‌اند.

علامتی درعین‌حال تأکید کرد: به لطف خدا در دولت آقای دکتر رئیسی نگاه خاصی به مقوله فرهنگ خصوصاً در حوزه کودک و نوجوان وجود دارد و وقتی رئیس‌جمهور کشور دغدغه این مسائل را دارند قاعدتاً باید سایر دولتمردان هم چنین دغدغه‌ای را به‌صورت مضاعف داشته باشند و ما هم در کانون برای تحقق این مطالبات، نهایت تلاش خود را بکار می بریم. مدیرعامل کانون با اشاره به اینکه خوشبختانه مجلس هم دغدغه حوزه فرهنگ به‌خصوص در حوزه کودک و نوجوان را دارد؛ افزود: سال گذشته به همت نمایندگان افزایش خوبی در اعتبارات کانون را شاهد بودیم.

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

وی در ادامه مطالب خود، تصریح کرد: مهم‌ترین نکته دراین‌خصوص تأکیدات ارزشمند مقام معظم رهبری در این حوزه بوده و وظیفه همه ما رفع دغدغه‌های ایشان در زمینه مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ است.

در این دیدار که جمعی از والدین و اعضای مرکز بناب نیز حضور داشتند، علامتی ضمن تشکر از آنان اظهار کرد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون دارند، ضمن آن که امسال برای آنان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم و این برنامه‌ها به همت مراکز در حال اجرا هستند.

وی گفت: وقتی فرماندار، نماینده مجلس، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان و خانواده‌ها برای حضور در این جلسه وقت می‌گذارند؛ یعنی همه به آینده فرزندان کشور علاقه‌مندیم.

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

علامتی با توجه به درخواست‌های شهروندان بناب و نکات و مواردی که در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد کتابخانه سیار روستایی در شهرستان بناب راه‌اندازی شود و به شکل جدی پیگیر موضوع خواهیم بود.

او با تأکید بر ضرورت افزایش مخاطبان برنامه‌های کانون، افزود: در مورد بازسازی مرکز فعلی و نیز راه‌اندازی مرکز شماره ۲ کانون در بناب، هم ما و هم فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به‌صورت جدی اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین از راه‌اندازی مرکز کانون زبان ایران در بناب خبر داد.

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

در این جلسه حجت‌السلام و المسلمین باقری بنابی نماینده بناب در مجلس از دکتر علامتی به جهت قبول دعوت و حضور در بناب تشکر و خواستار برطرف‌کردن مشکل اساسی ساختمان کانون بناب برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آن شد.

وی با تأکید بر راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در بناب اظهار امیدواری کرد از محل اعتبارات ملی و شهرستان شاهد رفع مشکلات کانون بناب باشیم.

لعلی فرماندار بناب نیز با تشکر از حضور ارزشمند آقای مدیرعامل در بناب، تأکید کرد: برای تضمین آینده کشور باید روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم.

 وی همچنین بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر فرمانداری در امر تجهیز و توسعه کانون بناب تاکید کرد.

نگاه خاص دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان

علی بینش مدیرکل استان با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص توسعه و تجهیز کانون بناب و اشاره به استقبال کم‌نظیر خانواده‌ها از برنامه‌های اوقات فراغت کانون در این شهرستان، تصریح کرد در صورت توسعه فیزیکی مرکز شاهد گسترش خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان بناب که انتظار خانواده‌هاست خواهیم بود.

علیپور مربی مسئول بناب نیز در این جلسه، گزارشی از روند فعالیت‌ها  و برنامه‌های مرکز ارائه کرد. بازدید از بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بناب و دیدار و گفتگو با اعضا، خانواده‌ها و مربیان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مدیرعامل کانون به این شهرستان بود.

بازدید مدیرعامل از کانون شهرستان بناب در روز سه شنبه سوم مرداد انجام شد

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت