• 1400/03/01 - 22:04
  • تعداد بازدید: 373
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف هماهنگی برنامه‌های فرهنگی شش ماه اول سال برگزار شد:

وبینار مربیان مسئول مرکز کانون آذربایجان شرقی

وبینار مربیان مسئول مراکز کانون استان هماهنگی برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست تخصصی دو روزه، در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های شش ماهه اول سال جاری بحث و تبادل نظر شد.
علی بینش مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه مجازی با اشاره به موفقیت‌های کانون استان در سال ۹۹ ، تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرای موفق این فعالیت‌ها را مرهون تلاش تیم ستادی و مربیان مراکز دانست. وی کسب عنوان دستگاه برتر استان در زمینه اوقات فراغت، رشد کمی و کیفی کارگاه‌های تخصصی آنلاین، تولید آثار فاخر در زمینه سرود و کتاب و مشارکت‌های برون سازمانی را از جمله دستاوردهای استان در سال ۹۹ عنوان کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اهم برنامه‌های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری خاست با جدیت و تلاش ویژه در رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این برنامه‌ها تلاش نمایند.
توجه به اجرای برنامه‌های مناسبتی، گزارش به موقع فعالیت‌ها، حضور در جشنواره بین المللی قصه‌گویی و اجرای فعالیت‌های عمومی بر خط از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست مجازی دو روزه بود که توسط کارشناسان معاونت فرهنگی  کانون استان ارائه شد.

 

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت