• 1400/08/08 - 12:58
  • تعداد بازدید: 317
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر هادیشهر و با هدف افزایش فعالیت‌های فرهنگی آموزش صورت می‌گیرد:

توسعه و تجهیز مرکز فرهنگی هنری کانون در هادیشهر

در جلسه مشترک مدیرکل کانون با شهرداری و رئیس شورای شهر هادیشهر بر توسعه و تجهیز بیش از پیش مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش در این جلسه با اشاره به تعاملات سازنده شهرداری و شورای شهر با کانون در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان تصریح کرد: قدمهای ارزشمندی در این راستا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه کانون استان در نظر دارد با توسعه فیزیکی مرکز فرهنگی هنری کانون در هادیشهر و تبدیل آن به مجتمع فرهنگی و آموزش خدمات بیشتری را برای مخاطبان خود ارائه نمائید تاکید کرد: این امر قطعاً با مشارکت و همراهی شورای شهر و شهرداری هادیشهر می‌تواند محقق شود و خوشبختانه موافقت اولیه با این موضوع نشان از عزم جدی برای تحقق اهداف مورد نظر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد رئیس شورای شهر هادیشهر نیز با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهر تحقق این موضوع را یکی از اهداف فرهنگی شورای شهر هادیشهر دانست و از اقدامات کانون در این زمینه قدرانی کرد.

مهندس فرج‌زاده شهردار نیز در این جلسه بر آمادگی همه جانبه شهرداری برای توسعه فیزیکی مرکز فرهنگی هنری کانون در هادیشهر تاکید کرد.

در این جلسه شیدایی معاون فرهنگی، شادی معاون اداری مالی کانون و مهندس ثروتی عضو شورای شهر هادیشهر نیز حضور داشتند در خصوص راهکارهای توسعه فیزیکی کانون هادیشهر بحث و تبادل نظر شد.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت