• 1400/03/10 - 12:56
  • تعداد بازدید: 662
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مدیر کانون استان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سهند اعلام کرد:

تمدید ثبت نام برای حضور در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی

مدیر کل استان در دومین مصاحبه زنده تلویزیونی خود با شبکه سهند با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌کویی اشاره و از علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستان آذربایجان شرقی،علی بینش در این برنامه تلویزیونی که به صورت زنده از محل مجتمع کانون تبریز پخش شد: با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌کویی تا 30 خرداد ماه سال 1400 از تمامی علاقه‌مندان به فعالیت‌ قصه‌گوئی خواست تا در این رویداد فرهنگی مشارکت نمایند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره و گروه‌بندی مخاطبان برای حضور در این رویداد فرهنگی تاکید کرد: نوجوانان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های ملی و بین‌المللی، قصه‌های 90 ثانیه‌ای، قصه‌گوی برتر و پادکست برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به این فعالیت فرهنگی می‌توانند با ثبت نام در سایت جشنواره به آدرس kanoonfest.ir پس از ثبت‌نام، قصه‌ای خود را بارگذاری نمایند.

 

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت