• 1400/08/15 - 14:11
  • تعداد بازدید: 637
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ویژه برنامه مرکز شماره 6 کانون تبریز صورت گرفت:

تقدیر از قصه‌گویان فعال کودک و نوجوان در تبریز‌

از دو قصه‌گوی مرکز شماره 6 تبریز که حضور فعالی در مراحل استانی و منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی داشتند قدردانی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این مراسم به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز و با حضور اعضا و خانواده‌های مرکز شماره ۶ تبریز در این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.

علی بینش مدیرکل کانون استان از خانواده‌های اعضای این مرکز به جهت مشارکت و تشریق فرزندانشان برای حضور فعال در برنامه‌های مرکز قدردانی کرد.

وی با اشاره به به اینکه خانواده‌ها نقش انکارناپذیری در رونق و پویایی مرکز کانون دارند، تصریح کرد: مرکز شماره 6 کانون تبریز مشارکت فعال و گسترده‌ای در مراحل استانی و منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی داشت و خوشبختانه امسال نیز شاهد معرفی استعدادهای بسیار ارزشمندی از بین نوجوانان در عرصه قصه‌گویی از این مرکز بودیم.

بینش با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز تاکید کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در مراکز کانون استان در حال برگزاری است.

در این مراسم که برنامه‌های متنوعی نیز برگزار شد از محدثه پاکرو و ریحانه آدینه در قصه‌گویی برگزیده استانی راه یافته به مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی قدردانی شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت